NoRisk

Ostmine ilma riskita
Mõnikord - nagu igapäevases elus - asjad ei lähe nii nagu planeeritud.

Täiendava teenuse pakkumiseks meie klientidele pakume ka ebameeldivaid olukordi, mis võivad juhtuda aeg-ajalt.

 

Olukord

Lahendus

Tagasisaadetise maksumus
- saata see meile tagasi

Tagasisaatmise kulud on kliendi vastutus. Kuvatud hinnad on odavaima postiteenuse tavapärased hinnad

Vahetuskulud
ja korduvalt saatke
meile sinust


Te olete tellinud vale
suuruse või toote

Saate saata kasutamata toodet tagastamiseks või vahetamiseks  2 - 5  Eur  TASUTA
 
Sa ei ole tootega rahul -
sulle ei meeldi

Võite saata kasutamata toote tagastamiseks  2 - 5  Eur  ----
 
Pakett ei koguta postkontoris ja tagastatakse meile

Kui pakett meile tagasi saadetakse või jälgitavale saidile nähtav, mis on meie juurde tagasi, saadame selle uuesti.  ---- TASUTA
Tahad tellimust tühistada, kuid see oli juba saadetud


Kui pole veel toimetatud:
- lihtsalt lükake pakett tagasi ja postitus saadab selle meile tagasi. Seejärel tagastame teie makse.

Kui tarnitakse:
- saate saata kasutamata toote tagastamiseks

 ----


2 - 5  Eur
 ----

Klient on esitanud vale või mittetäieliku kohaletoimetamise aadressi

Palun saatke meile õige kohaletoimetamise aadress. Saadame selle uuesti.  ---- TASUTA
Saadud toode on
mehaaniliselt kahjustatud

Palun saatke meile foto. Tagastame teie makse või saadame teile uue toote. Pole vaja saata kahjustatud toodet meile tagasi.

 ---- TASUTA
Tarneaeg oli väga pikk
Kui tarne oli pikem kui SIIN määratud, tagastame teie makse = tasuta toode

 ----  ----
Transpordiga kaotatud pakett
Saadetis loetakse kaotatuks pärast SIIT. Saadame selle uuesti teile ja tagastame teie makse = tasuta toode

---- TASUTA

 

Tagastamise või vahetamise juhised

- Pange toode ümbrikku mõne kahjukindlusega ja lisage meile midagi.
- mine oma kohalikule postkontorile.
- Küsige neid tavalisest odavamast postikulust - hind peaks olema umbes 2-5 eurot.
- Registreeritud või kiirposti ei ole vaja - see on kallim. Kuid see on teie valik ja teie kulud.
- Kui pakett on kätte saanud, teavitame teid ja tagastab teie raha või saadab teile vahetatud toote.

 

Kui vajate muud toodet kiiresti ja ei soovi oodata vahetust

- palun looge uus tellimus ja makse õige toote jaoks ja saatke vale toode raha tagasimaksmiseks

Meie kohaletoimetamise aadress:

PDT-services
Ivo Foltyn
Hornosusska 6B
735 64 Havirov
Czech republic